august 2011

Pause.

Tar en pause nå, vet ikke hvor lenge den varer. Har mye annet jeg må gjøre. Lekser og skole osv ...

Skole - lekser - trening

I dag begynnte skolen 08.15 som den alltid gjør ... tidlig, men blir vell vant til det. Det var en vanlig skoledag, hadde musikk i førstetimen også matte og samfunsfag (?) Sluttet tidlig da, kvart ...

Første skoledag

Da er første skoledag vellykket. Vi ble delt inn i 3 grupper, helt nye grupper. Men jeg skulle fortsette på den skolen jeg alltid har hvert på. Jeg kom i A klassen med 22 elever. Nå sitter jeg ba...

Siste feriedagen

Da er den siste feriedagen kommet, i morgen er de på'n igjen! Skolen begynner og greier .. Jeg skal begynne på ungdomsskolen, det blir spennende! Begynner kl.09.00i morgen, men skal stå opp 07.00 f...

20.aug.2011

Hei! Ble kveld-blogging i dag , fordi har gjort veldig mye idag så jeg har ikke hatt tid. Men idag har jeg sovet hos søskenbarnet mitt, så vi har vært på bowling og på xxl. Jeg tapte i bowling som ...

Fåmegpå,forfaen - konkuranse.

Da er jeg med i en konkuranse der jeg kan vinne billetter til filmen Fåmegpå,forfaen. Her er traileren, enjoy!

Trykk "Play" under for å se traileren til "Få meg på, for faen"!

Klikk her for konkurransen om kinobilletter du også!

Outfit 19.08

Da er jeg kommet meg til rette, hjem! Det ble litt sent i går, men. Når jeg kom hjem hadde mamma kjøpt topp skoledagbok til meg! Nå har jeg alle som de har gitt ut. Nå skinner solen og det er kaldt...

Going home tonight

Da er dagen kommet til og dra hjem. Vi drar med flyet kl.22.00 og kommer hjem ca halv tolv. Vi har hvert her i en uke, og storkoset oss! Vi har også hvert veldig heldig med været også. Vi kommer hj...

Hudpleie

God morgen! I dag har pappa bestillt hudpleie til meg, jeg skal fjerne hudormer og ta en rensing i annsiktet! Det blir godt! Timen begynner kl.14.00. Nå skal jeg spise frokost og pakke, vi skal inn...

Bilder fra tivoli.

Nå har jeg nettopp hvert på tivoli, tok alt sammen! Unntatt alle de barne karusellene da. Ble litt kvalm da! Jeg tok ikke mange bilder, men det var noen. Vi skal besøke folk nå, trur jeg! Lite innl...

Tivoli!

Jess, endelig åpner tivoliet! Det er egentlig det beste med fauskedagene. Det åpner kl .14.00 før det skal vi besøke kjenninger av pappa. På tivoliet skal jeg prøve, kaffekoppene, aladin, turbo og ...

Grotting

Heisann! I dag har vi hvert i en grotte. En av norges største, svarthammarhola. Kjempestor og mørk, det var stappmørkt! Vi måtte ha lommelykt, men vi hadde en veldig liten lommelykt men det gikk! D...

Må gjøre video?

Hei igjen! Jeg og en venn har tenkt og ha en må gjøre video. Vi skal dra på et offentlig sted så dere skal få bestemme hva vi skal gjøre, vi skal gjøre alt! Men vi kler oss ikke nakne osv .. Vi ska...

Sunn middag/Lunsj

Nå har vi nettopp kommet hjem etter vi dro til sulithjelma. Vi var der bare for og se litt, men så skulle vi stoppe for og ta en luftepause der det var en trampoline! Så når vi skulle kjøre igjen s...

Frokost

God mor'n! I dag skal vi ut og spise frokost, på Amfi senteret. Da blir det god mat! Som dere vet greier jeg ikke og legge ut bilder, men nå vet jeg hva problemet er, det er selve legge-ut-bilder d...

Dagen i dag

Hei beste lesere! I dag har jeg hvert ut og gått en lang tur! Til sammen varte den i 1 time og 10 minutter. Det var 2.5 km opp dit, det var bare oppoverbakker! Tilbake var det bare nedover da. Det...

Kjempedag!

I dag har det hvert en solfin dag! Stoor sol og 20 grader, så da må vi tilbringe en av 3 dager med sol (det er meldt sol bare i tre dager, sier yr!). Vi dro en tur på stranden (2 strender) kjempefi...

Dagens outfit

God morgen! I dag er det stoor solute, men ikke så varmt (trur jeg ikke) Så da må jeg ha på meg noe lett, så dette har jeg på meg i dag, håper du liker det! Kommer bilder og innlegg i kveld :) Fan...

Bilder fra dagen + outfit

Hallo! Idag har vi hvert litt rundt om kring. Vi våknet og kjørte til sentrum og så litt i butikker, pappa traff kjente og jeg og Adam hørte på prat, haha! Neida .. Vi dro på et jam som var i fausk...

Framme til Fauske

Heisann,og god morgen ♥ Nå har jeg kommet fram til Fauske. Vi kom til en kompis av pappa (som vi skal ligge til) i går kveld. Det var iskaldt når vi kom ut av flyet, 10 grader! Har ingen bild...

Fauske

Heeei! ♥ I kveld tar jeg , Adam og Pappa flyet til Bodø! Vi skal ti Fauske (en time unna bodø). Pappa er oppvokst der! Vi skal hvere der en uke, gleder meg veldig! Bestefar bor der, så vi ska...

Svarene på spørsmålsrunden

Unnskyld for at jeg sa ''vet ikke'' ofte! Også er det 2 månder siden jeg startet , men bedre sent enn aldri! Håper dere er fornøyde med svarene. Kommer ett til innlegg snart, så bli der! ♥

Hjelp!

Hei igjen! Jeg trenger hjelp. Jeg har tatt må gjøre video med en venn som vi filmet med kameraet mitt. Så overførte jeg det over til pc , så vet jeg ikke hvordan jeg greier og legg det ut! Jeg har ...

Rot !

God morgen, idag våknet jeg halv ellve! Ble vekt -.- Mamma kom med Snute og la han opp på meg. Så måtte jeg og Adam rydde i kjellerstuen , så ellers har jeg ikke gjort mye annet! Idag trur jeg at j...

Liggover besøk

Jeg har merket at jeg ligger over til folk veldig ofte, men denne gangen ligger Lina over til meg. Vi har selfølgelig sett filmer, mean girls og Benjamin Button! Vi tok ikke noen spessielle bilder,...

Bake brød!

Heei! Idag har jeg og pappa hvert på cityen og kjøpt litt av hvert. Det har ikke hvert så fint vær i dag skjønner du, regn! Pissregn. Så jeg bestemmte meg for og bake brød, siden jeg liker bare hje...

Jeg vil lese din blogg!

I det siste har jeg les mange blogger, men jeg vil kommer ikke på navn! Så jeg lurte på om jeg får lese din blogg? Dere trenger bare skrive bloggnavnet ditt. Takk :]

Bytur med familien

God morgen! Idag skal jeg og familien + bestemor og tante til byen! Vi skal ikke gjøre noe spessielt , bare se. I går var vi som sagt på bowling, og jeg tapte alle rundene (3 runder) , og ...

Bowling

Nå snart skal jeg pappa, Adam og Bent (brødrene mine) ut og bowle, jeg ska knuse de! Vi hadde egentlig lyst til og dra på en strand , siden i går så vi på værmeldingene at været skulle bli bra! men...

04.aug.2011

Idag har jeg ikke gjort serlig mye ... Jeg sto opp, så dro jeg til Bestemor og Kira, Kira var søt som vanlig ♥ Etter det la jeg meg på altanen og solet meg også baket jeg brø! Kjempegodt :) S...

Hestsjøen med jentene

Heei! I dag har eg hvert med Lina og Maria til hestsjøen. Ikke bare det, men vi sykklet! Trudde aldri jeg skulle greie det, det var langt og varmt!! 30 grader , minst. Vi brukte ca 1 og en halv tim...

Telt, overnatting osv ...

Heisann ! Idag har jeg hvert med de aller beste vennene mine! Vi har hvert på cityen og shoppet , også var vi hjem til Kristine (siden vi lå i telt til hun), Vi våknet i ti tiden og sto opp og spis...

Første trening

Idag skal jeg på den første treningen etter sommerferien, eller det er fortsatt sommerferie , men treningen begynner nå Idag! Men nå må jeg stikke, kommer bilder og mer om hva jeg har gjort idag se...

Sover over i telt til Kristine

I natt sover jeg over til Kristine! Vi har nettopp sett en film som het cheerleader champ. Veldig bra! Vi har kjøpt oss potetgull og noe og drikke , det var veldig gøy og se igjen klem gjen. Vi lig...

Overnattet til Maria

I natt lå jeg over til verdens bestevenn Maria! ♥ Det var kjempegøy og se hun igjen! Vi så to kjempebrae filmer easy A og Wild Child! Annbefaler begge sterkt. Vet du hvilken gal ide jeg og Ma...
Edle ♥

12, Fauske

Hellu, jeg er ei jente på snart 13 år som bor i Trondheim! Jeg liker og spille fotball og elsker og hvere med venner! Jeg elsker og blogge, og fotografere! Jeg blogger delivis hver dag, veldig hyggelig om du kommenterer når du først er her! Ha en fin dag videre, klem fra Edle! ♥